>> 2010-02-25 <<
>> 12:09:18 << 

MVC idag.

Hade egentligen ett utraljud inbokat igår i Umeå, men avbokade i sista stund. Eftersom A inte hade möjlighet att få ledigt, så hade fått ta bussen själv. Och det mina vänner var faktiskt inte så lockande! Så jag hoppas att det dyker upp tillfälle senare då vi kan åka dit, då både jag och A vill veta om det är en pojke eller flicka som ligger i min mage:)

Idag är det besök på MVC som gäller för mig, tror det blir mitt tredje besök hos barnmorska nu. Hade även tänkt hinna gå en sväng på stan innan jag ska dit, så det är bäst att göra sig klar och börja fara nu:)


Kommentarer
>>Hanna<<

Men gu, grattis!! :) va spännande och framför allt roligt!

2010-02-25
20:36:45

>>Zandra<<

Grattis! Så underbart! :D

2010-02-26
22:56:02



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0