>> 2010-01-27 <<
>> 10:42:01 << 

Busväder!

Möttes av ett snöoväder när jag klev ut utanför dörren med Nova, inte annat än att gilla läget och klä på sig och börja traska in mot stan. Snöade och blåste massor, så det var tur att jag gick osminkad till jobbet! Kom då fram till jobbet trots busvädret, skönt att jag nog inte ska ut något mer förutom nån kortare promenad med Nova ikväll.

Förresten var ju och kollade om träningskläder igår, och det är nog första gången jag varit kvar i butiken när den stängt! Hade inte alls någon koll på tiden igår, så när jag precis kommit in i provhytten med massa kläder så hörde jag en kund som pratade med någon annan om vad klockan var. Och visst var den sex, så det vara bara att skynda sig och pröva kläderna och gå och betala. Fick bli ett par svarta byxor och ett linne, sportbhn fick jag handla på Lindex som hade öppet till sju. Sen var det bara att snabba på till passaet på Korpen och jag hann precis i tid, och det var tjockt med folk på passet så en och annan krock blev det!

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0