>> 2010-01-25 <<
>> 17:13:54 << 

Fakturan som aldrig kommer

Känner att jag blir irriterad på Netonnet, ni vet den rosa laptopen som jag beställde var ju från Netonnet. har ju fått den och är mer än nöjd med den, men ingen faktura har jag fått än fast jag ringt om det flera gånger.

Så idag ringde jag igen då ingen faktura dykt upp i brevlådan, pratade med en tjej som inte kunde göra något så hon kopplade mig vidare till en till som inte heller kunde göra något. Så han skulle koppla mig vidare till första stället, men såklart så hann det ju stänga. Så imorgon får vi hoppas att det jobbar någon kompetent människa som kan skicka över en faktura till mig. För så svårt kan det väl ändå inte vara?

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0