>> 2010-01-24 <<
>> 22:28:54 << 

Snart ny vecka!

Imorgon är det en ny vecka, men inte vilken som helst. Till veckan är det kanske sista veckan jag har öppet Miyo Fashion, fast allt hänger ju på om jag får jobbet eller inte. Jag håller verkligen tummarna att jag får jobbet, för det verkade helt klart vara ett jobb för mig:) Som ni vet så är det ju 40 % rabatt på hela sortimentet i butiken, så passa nu på att fynda för det är mycket fint kvar:)

Blev inte att se Johan Falk idag utan jag sitter och ser Galen i kärlek på 3:an och glassen är än orörd, men det ska jag såklart göra något åt snart. Kan ju inte ha god glass stående i frysen, tänk om man skulle glömma bort den:P


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0