>> 2010-07-25 <<
>> 12:02:54 << 

MVC

Imorgon kl. 13.00 har jag tid på MVC, den tiden som jag och även barnmorskorna trodde att jag inte skulle behöva komma på då jag nog redan skulle ha en bebis. Dom sa flera gånger att du behöver absolut inte ringa och avboka utan vi ser ju om du dyker upp...

Men, men allt blir inte alltid som man tänkt sig, hoppas bara allt ser bra ut:) Sen så antar jag att det kan bli aktuellt med igångsättning om hon inte kommit ut efter 42 fulla veckor. Vet inte om jag redan imorgon kommer att få en tid inbokat eller om dom väntar tills efter nästa helg då jag gått 42 veckor. Hade ju gärna velat att hon kommer ut av sig själv så man slipper igångsättning, men det blir som det blir i alla fall! Längtar gör vi i alla fall massor:)

Kommentarer
>>Madde<<

Du är stark Sandra. Jag håller tummarna att lillan eran kommer snart! :)

2010-07-25
14:08:12



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0