>> 2010-07-30 <<
>> 14:09:47 << 

Städning, pdol och godis...

Gick inget vidare med att somna tidigare, men får göra ett nytt försök ikväll! Nu är det städning som gäller här hemma, tvättmaskinen och torktumlararen går för fullt, diskvattnet är påfyllt, dom rena sängkläderna väntar på att bli insatta i garderoben..

Sen efter all städning blir det nog att åka in till stan och gå en runda på Pdol, blir nog även att äta middag där idag också:)

Och nu till något helt annat, som ni kanske vet så slutade jag äta godis i Mars nångång och har varit helt utan sedan dess. Och det har gått alldeles utmärkt trots att jag flera gånger blivit sugen, men har stått emot och det är väl ändå en ganska stor bedrift när jag ändå är gravid eller hur? :) Hur som helst så har jag funderat på att börja äta igen, och ja det är super löjligt men jag har världens beslutångest! Jag vet att jag vilken dag som helst när jag vill så kan jag sluta äta igen, kanske till och med mitt i en tugga av godiset..Men ändå! Kanske ska jag lyssna på mamma som säger, ät det du tycker om för du lever bara en gång!

Nej nu är det i alla fall bäst att jag sätter igång med städningen om det ska bli något av den!

Kommentarer
>>Linda<<

Hon är klok den där Anki :) Håller med hon!

2010-07-30
16:21:14

>>Eva<<

Jag tycker du ska lyssna på din kloka mammma. Man ska äta det man tycker om, man ska tillåta sig njuta av livets goda. Man behöver däremot inte göra det jämt. Ät godis Sandra och njuuut !! Kram

2010-07-31
08:13:35



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0