>> 2010-06-28 <<
>> 17:49:46 << 

MVC & lite shopping

Idag gjorde vi en sammanfattning av graviditeten men det blev inte att skriva så mycket då jag har haft en bra och problemfri graviditet. Fick även infomation om BB och vad som händer efteråt, pratade även om vad jag kände angående förlossningen och ammningen.

Innan jag cyklade till MVC så var jag runt och letade mjukiskläder och ett nattlinne att ha med sig på BB, och på Peppercorn hittade jag två mjukisset. Första gången jag köpt något där! Hur som helst så blev det en vit och en orange, otroligt sköna var dom. Nattlinnet köpte jag från H&M, och såklart med Hello Kitty på:)



Var även förbi Apoteket och köpte A- Derma, en hudkräm som jag läst ska göra att bristningar bleknar. Håller tummarna att den fungerar:)


Kommentarer
>>emma<<

hur funkade krämen???har själv bristningar :/ vecka 37

2010-10-28
14:46:25



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0