>> 2010-03-31 <<
>> 07:17:25 << 

Godmorgon Onsdag!


Godmorgon! Har precis ätit frukost och det som blev kvar av gröten fick Nova, hon försökte verkligen göra allt för att få min uppmärksamhet. Hon satt sig under bordet och gnällde, gick runt och satt sig på sidan om bordet. Tittade upp mot bordet med hennes stora vackra ögon, och då är det svårt att inte ge med sig och inte ge henne lite av resterna:)



Idag är det som sagt dags för ultraljud i Umeå och lite det blir såklart spännande att få se sin bebis igen och få veta om det är en pojke eller flicka:) Men lite nervös är jag ändå...tänk om något skulle vara fel! Men det är såna tankar jag försöker att inte hålla kvar allt för länge då det bara gör mig ledsen av att gå och tänka på sånt!

Nu står visst Nova vid dörren och vill ut så det är bästa att skynda ut nu!


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0