>> 2010-03-28 <<
>> 18:21:37 << 

Snart är helgen slut..

Har bara varit inne och myst idag förutom en snabb handling på Ica, känns lika bra att hålla sig inne en dag som denna när snön bara öser ner!

Trots att helgen gått lika fort som vanligt så känner jag faktiskt att det inte gör ett dugg, då det är så mycket jag ser fram emot till veckan:) Imorgon efter jobbet ska jag och göra naglarna hos en kvinna i Luleå, och på Onsdag åker jag och M till Umeå och Norrlandskliniken för ultraljud. Och sen är det bara några timmars jobb på Torsdag och sen är det helg igen:)



Så här ser det ut utanför köksfönstret just nu, riktigt inomhus mys väder:)


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0