>> 2010-05-30 <<
>> 19:55:17 << 

Helgen:)

Har haft fullt upp hela helgen, där av den dåliga uppdateringen! fredagen blev det att grilla hemma hos oss, spelade även lite spel och åt blåbärspaj:) Hade riktigt trevligt!

Och på lördagen vaknade jag strax innan sex och då var det bara att göra sig klar och börja bege sig mot loppisen på Nolia, där jag och A och Nova var hela dagen och sålde. Trots dåligt väder så var det riktigt kul, blev faktiskt 2100 kr rikare:) Kanske blir det även att stå någon fler helg om jag nu orkar det. Efter loppisen åkte vi hem en stund och vilade och sedan åkte vi till Svensbyn och åt surströmmning. Senare på kvällen blev det att se en av de nya filmerna som i köpte på Hemmakväll igår.

Och idag fick det bli en lång sovmorgon och frukost i sängen, sen var jag in till Lindex och köpte ett nytt puder och sedan åkte vi till lägenheten och tömde förråden. Åkte sen till Bröstfallet och tog lite fina bilder på magen och sedan vidare till Svensbyn för att lämna skräpet och äta middag. Blev även en sväng till bröstfallet efter maten och sedan åkte vi till gamla lägenheten och hämtade det sista där. Så nu är vi helt färdiga där!


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0