>> 2010-11-22 <<
>> 21:44:04 << 

Att drömma är gratis:)

Har varit i Svensbyn och hälsat på då Andreas mamma fyllde år idag:) Och vi fick oss tidiga julklappar, handdukar och en matstol till Minou och det passar ju perfekt då hon snart ska börja få smakisar!

Från det ena till det andra så är jag otroligt sugen på ett nytt köksbord och stolar, har hittat ett bord och stolar på Ikea som var riktigt snygga! Egentligen är det inget fel alls med det vi har för tillfället, men jag vill så gärna ha vitt istället för trä som vi har nu..hade jag haft pengar hade jag bytt ut alla möbler i vardagsrummet, Andreas skrivbord i hallen och sängen till vita möbler. Så otroligt fint att ha alla möbler i vitt och så kan man variera färger på kuddar, gardiner, mattor och prydnader. Men nu har jag ju inte massa pengar liggandes, men drömma är ju gratis:)




Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0