>> 2010-10-22 <<
>> 10:42:35 << 

j**la Försäkringkassan!

Oj så arg jag är! Kan dom inte bara lägga ner hela Försäkringskassan eller eventuellt ubilda sin personal i service som dom helt saknar! Jag överlät några dagar i September och Oktober till A nu visar det sig att han bara får pengar för i September för det saknades ett papper för Oktober. Vilket ingen upplyste oss om tidigare, så nu ska vi få hem papper att fylla i och sen när någon har kollat igenom det så dröjer det ytterligare innan pengarna betalas ut...

Om ni undrar var för jag är så arg idag så är det för att igår pratade jag med en som var otrevlig och idag en som hade noll koll så det är som vanligt med andra ord när man ringer eller blir uppringd av någon därifrån.

Men men det är ju ändå fredag idag och ingen surkärring från Försäkringskassan ska få förstöra min dag, dessutom är det nog mer synd om dom som har ett jobb dom inte trivs med ( det kan dom inte göra när dom låter så sura )än mig, så det så:)

Nu blöjbyte och frukost!

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0