>> 2010-09-08 <<
>> 12:23:09 << 

Klädköpstopp

Från och med idag så gäller köpstopp av kläder för min del fram tills den dagen då jag nått min innan graviditet vikt! Kom på det imorse när jag steg upp och det känns bra, så nu kör vi:) Så när jag gått ner 6 kg så ska jag på en ordentlig shoppingtur! Och jäklar vad jag ska shoppa:)

Igår på Vårdcentralen sa MVC sköterskan att man får räkna med att det tar ett år att komma ner i den vikten man var innan man blev gravid, men så länge kan jag inte vänta med shopping! Men med träning och bra mat så är det väl ändå inte omöjligt att gå ner 6 kg på någon månad?

Kommentarer
>>Anonym<<

Prova LCHF, jag gick ner 4 kilo den första veckan, och två kilo andra veckan.. Efter det gick jag ner mellan 1 och 1,5 kilo per vecka, och när jag nått min målvikt på -15 kilo så slutade jag.

2010-09-10
09:34:08



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0