>> 2011-02-02 <<
>> 22:11:49 << 

Bubblor

Hällde upp lite badskum i vattnet och det gillades verkligen. Vanligtvis så brukar badningen inte alls vara någon större hit för Minou. Och inte den här gången heller förrens hon upptäckte att hon var omgiven av massvis med bubblor! Hon plockade upp och smakade hela tiden, så mycket att man skulle kunna tro att hon börjar rapa bubblor här snart:)

Klart att det var mycket roligare att bada med massa skum. Väldigt synd att jag inte ryms i Minous balja, kan ibland sakna ett badkar att krypa ner i. Toaletten har nog plats för ett badkar men då blir vi av med utrymmet där vi har tvättkorgen och det går ju minsann inte. Annars hade ett badkar varit fint att ha!


Kommentarer
>>Lilla H<<

Tack!

2011-02-02
22:23:52

>>Lilla H<<

Hjälp vad förvirrad jag är jag hade ju nåt mer å säga. Jo, min dotter älskar att äta badskum och hon tar sin skopa och verkligen skopar i sig så nu har vi försökt sluta med det för jag vet inte hur bra det är för magen även om de säkert är mycket mer vänligare nu än vad de var förr.

2011-02-02
22:25:26

>>Sandra<<

fin blogg!:)

2011-02-02
23:04:58



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0