>> 2011-02-02 <<
>> 08:39:24 << 

Godmorgon!

Minou somnade redan strax efter nio tiden igår kväll, där emot så vaknade hon tre gånger för att äta bara under dom timmarna innan jag la mig. Men ändå så är det ett stort framsteg, men nu gäller det ju bara till att jag ska orka ta mig upp klockan åtta varje morgon!

Idag blir det att ta en promenad in till stan för att möta upp Lina och kika runt i lite butiker, skulle behöva shoppa lite nya kläder till Minou. Hoppas det har börjat komma in lite nyheter på hyllorna:)

Men nu blir det först gröt till frukost och kolla lite tv för att vakna till liv, kan ju meddela att jag gärna legat kvar i sängen många timmar till..


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0