>> 2011-02-07 <<
>> 08:45:20 << 

Ny vecka:)

Hann inte riktigt klart med klädkammaren igår, men får göra det ikväll eller något då jag ska träffa Lina på stan halv tolv för lunch. Imorgon ser jag fram emot att börja på babyrymik på Familjenshus och på kvällen kanske det blir att gå på Pilates? Onsdag blir det nog att packa väskan, för morgonen efter åker vi upp till Kiruna för att hälsa på!

Mycket trevligt att se fram emot med andra ord! Nu ser jag att Nova går omkring här och är lite orolig tror nog hon behöver ut och kissa, så nu är det bara till att skynda på med kläder och overall på Minou och så ut på en promenad.


Kommentarer
>>Madde<<

Vad tror du kanske om en BODY PUMP imorgon kväll? :)

2011-02-07
09:31:11

>>Linda<<

Blogga då... nå har du väl att säga? så mycket som vi gjort ;)

2011-02-16
23:02:03

Tack så mycket, ska bli så himla kul :D

2011-02-19
22:28:55

>>Sanna<<

Hej :) Jo men det skulle vara väldigt kul att ses :) var ju tyvärr ett tag sedan:/ Jag springvikarierar som lärare nu så jag vet inte när jag jobbar. Får veta oftast samma dag. Men vi kan ju höras av framöver och se någon dag/kväll som passar :D Allt bra med er annars? Kram

2011-02-21
16:58:20

>>Sanna<<

Härligt :) Jo jag har jobbat varje dag utom en :) Så det är skönt. Jo men vi får höras, möjligtvis att det kan passa bäst någon kväll då jag jobbar så mkt om dagarna.. Men vi hörs. Ha det fint. Kram

2011-02-22
16:38:37



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0