>> 2011-02-06 <<
>> 13:46:03 << 

Stor garderobs rensning/städning

Vilket projekt alltså! Men nu ska det banne mig bli ordning i min lilla klädkammare, det ni ser på bilden är alltså våran hall (under alla kläder alltså)!! Mycket av det som har hängt i garderoben använder jag inte ens och ändå hänger dom där år ut och in, ja menar när tusan ska jag använda ett mintgrönt/glittrigt långt linne?! Och varför har jag ens köpt det? Nej nu ska det ut allt som inte används!

Där emot har jag verkligen blivit duktigt på senaste tiden, inte massa inpulsköp utan har verkligen försökt att köpa sånt som jag verkligen använder och inte sånt som bara blir liggandes. Vet inte hur många plagg som jag har prislappen kvar på, kläder som jag köpt för flera år sedan som fortfarande hänger där med lapparna kvar.


Kommentarer
>>Pernilla<<

Hör med Petra innan du kastar något :)

2011-02-07
22:02:26



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0