>> 2011-01-19 <<
>> 13:34:31 << 

Ajaj

Skrev nyss ett inlägg och precis när jag skulle lägga upp det så lyckades jag komma åt en knapp som gjorde att hela inlägget försvann! Typiskt, i alla fall så skrev jag att jag har riktigt ont i magen så jag sitter här framför datorn med vetevärmaren på magen och en kaffe och förhoppningsvis blir det lite bättre! Minou somnade för en liten stund sedan så jag borde verkligen passa på att göra bort en massa saker som inte hinns med när hon är vaken...

Är så otroligt less på att ha ont i magen nästan hela tiden, har ju haft ont i flera år till och från. Slapp ha ont i magen under graviditeten men direkt efter så kom det tillbaka, och det verkar ju inte ha någon betydelse vad jag äter heller för jag har prövat det mesta. Och minst ont i magen har jag när jag inte har ätit något, men jag kan ju inte sluta äta för att slippa ha ont i magen! Kanske stressar jag för mycket?! Känns inte som att jag gör det men man vet ju aldrig.


Kommentarer
>>Madde<<

Kanske laktos?

2011-01-19
16:20:55



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0