>> 2011-01-17 <<
>> 19:22:18 << 

Hemma igen

Nu är vi äntligen hemma från Luleå, väldigt skönt vill jag lova:) Men vi har haft riktigt trevligt, bara det att jag blev så himla trött där mot slutet!

I alla fall så blev första anhalten Max på order av Andreas som var hungrig, så efter ett friscomål och en fajitasallad så var vi mätt och belåtna och kunde åka in till Luleå för lite shopping.

Eller egentligen for vi inte iväg för att shoppa utan mest bara för att göra något:) Men det blev lite shopping ändå: en söt mössa till Minou, en filt till Minou,en cardigan till Minou, två tv-spel och första säsongen av Solsidan, måste se hela första då jag missade lite avsnitt då och då. Såg ni Solsida igår? Riktigt kul!









Nu är det hög tid för att göra i ordning lite middag för min del, fast tror knappast det räknas som middag - fyllda avokado halvor, men gott är det:)


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0