>> 2011-01-23 <<
>> 13:45:47 << 

Jag kommer tillbaka

Det känns som det här året inte fick en riktigt så bra start som jag tänkt på, syftar bland annat på våra djur som varit/är sjuka! Och sen även att jag har så otroligt ont i magen nästan hela tiden, och sen är det massa andra saker jag inte vill skriva på bloggen. Inte för att det är något som är hemligt eller så utan mer bara för att jag vet inte riktigt själv vad jag vill, eller ja förresten jag tror jag visst vet vad jag vill men det är så mycket runt omkring..

Uppdateringen här på bloggen har varit kass senaste dagarna, veckorna?! Och det har mer känts som ett måste vissa gånger att logga in och skriva lite för ni är ju ändå några som är in här och läser, och självklart vill jag bjuda på en massa inlägg. Men just nu kan jag inte!

Men ska vi se det från den positiva sidan så kommer saker och ting att lösa sig, jag vet det! Sen så har jag en ny bloggdesign på gång (Ida Tallhed ska göra den åt mig:), har dock inte fixat bilder än..men det kommer!

Så var inte oroliga jag kommer tillbaka, när vet jag inte..men jag kommer tillbaka:D

Kommentarer
>>Madde<<

Blir orolig för din mage, dina djur och den andra som du inte vill berätta om. Hoppas allt löser sig iallafall.

Vi finns kvar när du känner för att skriva igen!



Stora kramar!!!

2011-01-23
17:33:59

>>Madde<<

Vi kanske skulle kunna fara någon dag och träna tillsammans :)

Vad brukar du träna?

2011-01-24
20:19:36

>>Madde<<

Men då tycker jag att vi tar och far och tränar någon dag. Har inte fått kortet ännu men jag kan ju höra av mig när jag har det i min hand. Alltid kul att träna med någon.

Men som du säger så unviker jag också gärna spinning!

2011-01-25
12:20:46



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0