>> 2011-01-19 <<
>> 19:58:15 << 

Sen middag & mycket att göra!

Nu har jag precis fått i mig middag, kanske lite sent men bättre sent än aldrig. Blev avokado med räkröra och lax igen, men gott var det! Nu är det bara till att köra igång med städningen här igen, blev ju inte så mycket tidigare idag då jag hade så ont i magen. Men nu är det mycket bättre faktiskt, hoppas det håller i sig ett tag!

Jag är ganska sugen på att baka och sen har jag lite andra saker jag också skulle vilja hinna med. Synd bara att det är alldeles för lite tid och alldeles för mycket att göra, ska i alla fall göra mitt bästa för att hinna och det betyder nog att jag måste slita mig från datorn en stund nu:)


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0