>> 2011-01-17 <<
>> 10:59:09 << 

0 - 5 månader

Idag är det Andreas som får sova ut och jag som fick stiga upp med Minou, så nu sitter vi här vid köksbordet..Och ja om ungefär en halvtimma ska vi väcka honom, hoppas att jag piggnat till för annars är det jag som kryper ner en stund till! Tror klockan var efter fyra nångång innnan vi somnade..

Bilder från 0 - 5 månader:

Här var hon bara några dagar, och kortet är taget precis innan vi får åka hem från BB.

Minou 1 månad ungefär, första gången i Kiruna och hälsar på hos mormor & morfar

Ungefär 2 månader, här var vi på väg till Luleå om jag inte minns helt fel:)

Ungefär 3 månader

Ungefär 4 månader, här var vi i full fart med att ta kort som vi skulle ge bort i julklapp!

Ungefär 5 månader, bilden togs för några dagar sedan.




Kommentarer
>>Linda<<

Lilla Minou!! Så fort tiden har gått.. ojoj

2011-01-17
13:31:11



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0