>> 2011-01-31 <<
>> 16:05:49 << 

En vecka och en dag

En vecka och en dag sedan senaste uppdateringen, många minuter,timmar, och dagar utan bloggen! Har haft stort sug många gånger att kika in och posta ett litet inlägg, men har intalat mig själv att ett litet uppehåll skadar ju inte:) Så jag har hållt mig fram tills nu...egentligen ville jag bara in och säga att om allt går som det ska så kommer den nya bloggdesignen upp inom kort! Kanske tisdag eller onsdag..:)

Igår tog jag fram kameran för att försöka fota några bilder på mig & Minou att ha i den nya headern, som ni ser på bilden nedan så var det inte det lättaste...Har ett antal liknade bilder i kameran, och Andreas var ju inte till så stor nytta heller! Trots noggranna instruktioner så blev ändå inte bilderna i närheten av hur jag ville ha dom;P

Till slut efter några hundra?! mer eller mindre misslyckade bilder så fick jag till slut några bilder som vi ändå fastande på:) Några av bilderna får ni sen se i headern när den är färdig!

En mindre lyckad bild:)


Bloggar mer när designen är färdig!


Kommentarer
>>liliann<<

äntligen! kul att se lite bilder. Den bilden var ju inte så bra, men övning ger färdighet

2011-01-31
16:34:05

>>Linda<<

Skönt att ha dig tillbaka ;) har som saknat något!

2011-01-31
21:49:52

>>Lilla H<<

haha undra hur många bilder man tar innan man får en bra! känner igen det där.

2011-01-31
23:25:23

>>Mamman<<

Ja skönt du är tillbaka, kollar ju varje morgon om det hänt nåt nytt eller nya bilder....

2011-02-01
15:44:28



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0