>> 2011-03-03 <<
>> 18:44:14 << 

Hej på er!

Det var verkligen länge sedan sist! Och den största anledningen till min frånvaron är att Nova fick somna in när vi var uppe i Kiruna då även andra ögat blev dåligt (hon var nästan helt blind på det enda ögat hon hade kvar)..Och det har verkligen tagit hårt, det var ju min lilla bebis! Saknar henne så!

Men sen så har blogglusten inte direkt varit på toppen och det är väl kanske fortfarande det, jag vet inte..Men var in och kollade och trots min frånvaro så är ni några som varit in och jag ville liksom bara in och säga att jag lever trots att jag är ledsen över Nova.

Men frågan är om jag ska fortsätta blogga eller inte?!

Kommentarer
>>Kajsa<<

Nej, men vad tråkigt! Förstår om du är ledsen, det är ju en familjemedlem :( Jag tycker du ska fortsätta blogga, nu när du fått ny design och allt. Men känner du att du inte orkar nu ska du ju såklart inte göra det, utan bara ta en paus tills du känner att du saknar det.

2011-03-03
19:48:17

>>Sanna<<

Så trist, men kanske för det bästa för nova att få somna in. Har jobbat som en tok nu hela tiden.. Men eleverna ska ju ha sportlov nästa vecka, så då kanske vi hinner ses? Vi får höras. Kramar

2011-03-03
22:06:13

>>Linda<<

Klart du ska fortsätta blogga :)

2011-03-04
08:01:23

>>Eva<<

Klart du ska fortsätta blogga Sandra ! Det är så roligt att läsa om Minous framsteg och se fina bilder som du tagit på henne. SLuta inte. Jag vet hur det känns att "förlora" en hund. Fortfarande typ 10 år efter Fanny kan jag få tårar i ögonen då jag tänker på henne, det är som att tappa en familjemedlem...... Kram

2011-03-05
07:43:25

>>Sanna<<

Ja det är verkligen kul att få jobba så mkt :) Ockej men det låter toppen, då hörs vi av. Puss och kram

2011-03-05
16:54:09



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0