>> 2011-03-23 <<
>> 13:08:10 << 

Nya bilder på Minou

Det känns lite sådär både och med bloggen just nu, på ett sätt tycker jag det är kul att skriva och dessutom roligt att kunna gå tillbaka och läsa vad man gjort tidigare. Som en dagbok ungefär, fast nu skriver jag ju inte allt som händer i bloggen men ändå - det är kul. Och andra sidan så har jag inte varken mycket tid eller mycket att skriva och det är ju inte så roligt att varje gång ni kikar in mötas av ett inlägg "idag har vi, gjort de och de och de.." Ja ni förstår vad jag menar.

Vi får väl se hur det blir, här kommer i alla fall lite nya bilder på Minou:






Kommentarer
>>Madde<<

Vilken fin klänning söta Minou har på sig :)

2011-03-23
14:00:25

Men vad stor hon blivit :) Var är bad hair day mössan ifrån? Skitcool ju :D

2011-03-23
21:59:35



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0